Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Czy ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach działają? Zobacz!

Strona główna » Blog » Czy ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach działają? Zobacz!

Regularnie wykonywane ćwiczenia na cellulit to jedna z podstawowych metod walki z tym problemem. Choć sama aktywność fizyczna to za mało, to jednak bez niej walka z pomarańczową skórką nie będzie skuteczna. Najważniejsze, żeby ćwiczenia wykonywać regularnie, konsekwentnie i uzupełniać o zdrową dietę oraz codzienną pielęgnację odpowiednimi preparatami.

Ćwiczenia na cellulit – podstawy

Cellulit - skuteczne ćwiczeniaĆwiczenia na cellulit wcale nie muszą być specjalnie stworzone z myślą o tym problemie. Znaleźć można wiele propozycji, których celem jest właśnie walka z pomarańczową skórką, co więcej wiele siłowni i klubów fitness oferuje specjalne programy treningowe, których głównym celem jest walka z cellulitem. Jednakże wcale nie trzeba się ograniczać do takich rozwiązań. Najważniejsze to poświęcać na sport co najmniej 40 minut 3 razy w tygodniu. Tylko wówczas zaczniemy zauważać jakiekolwiek efekty.

Aktywność fizyczna nie ma też być chwilowym kaprysem, ale stałym nawykiem. Dlatego musimy ją polubić. Należy skupić się na problematycznej partii ciała, ale nie muszą o być typowe ćwiczenia na cellulit. Bieganie a cellulit? To również świetny pomysł! Ponadto sportową aktywność można sobie urozmaicać. Bieganie, pływanie, sporty zespołowe, fitness… Wszystkie te dyscypliny można ze sobą swobodnie przeplatać.

Jakie są ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach?

Jakie ćwiczenia na cellulit na udach i pośladkach sprawdzą się najlepiej? Jednym z popularniejszych rozwiązań są nożyce. Należy położyć się na macie z rękoma ułożonymi wzdłuż tułowia i nogami wyprostowanymi. Nogi unosimy, cały czas w pozycji wyprostowanej, a następnie rozłączamy je i łączymy. W zależności od naszych możliwości wykonujemy 10 – 20 powtórzeń, odpoczywamy przez ok. 15 sekund i powtarzamy serię.
Wymachy nóg w pozycji stojącej to także świetne ćwiczenia na pozbycie się cellulitu. Stajemy na prostych nogach, jedną, cały czas wyprostowaną unosimy i powoli opuszczamy. Po wykonaniu 10-20 powtórzeń zmieniamy stronę.
Świetnym rozwiązaniem są przysiady na cellulit. Działają doskonale na uda i pośladki. Ważne, aby wykonywać je prawidłowo. Stajemy w pozycji wyprostowanej, kolana nie powinny być złączone, ale powinny znajdować się na linii bioder. Wówczas można wykonać przysiad do wysokości kolan. Jeżeli robimy to dobrze, nie będziemy czuć obciążenia w obszarze kolan, ale w obszarze ud i pośladków. Chcąc dodatkowo wzmocnić efekty, można dodać obciążenie z postaci ciężarków, za które mogą służyć nawet butelki z wodą.

Uwaga!

Wpisując na stronie vialiselifting.pl w koszyku hasło 10RABAT2017 otrzymasz 10% rabatu na krem antycellulitowy Vialise Lifting Effects. Kliknij i sprawdź!

Cellulit – ćwiczenia. Kiedy zauważymy efekty?

Na cellulit ćwiczenia to jeden ze skuteczniejszych sposobów, ale to nie oznacza, że rezultaty będą widoczne natychmiast. Jest to proces długotrwały, a pierwsze efekty można zauważyć po kilku tygodniach. Wszystko jednak zależy od kilku czynników – między innymi naszej sumienności, a także od tego, na jakim etapie zdecydowaliśmy się działać.
Powstawanie cellulitu można podzielić na kilka faz. Na im wcześniejszym etapie zaczniemy z nim walczyć, tym lepsze efekty uzyskamy. W pierwszej fazie grudki obserwujemy po ściśnięciu fałdu skóry palcami. Łatwo przeoczyć ten moment, ale to właśnie wtedy efekty są najlepsze. W drugiej fazie pomarańczowa skórka widoczna jest w niektórych sytuacjach – kiedy wywierany jest nacisk na problematyczne obszary. W przypadku cellulitu na udach i pośladkach jest to np. siedzenie na twardym krześle. W ostatniej fazie cellulit jest widoczny cały czas. Wówczas walka z cellulitem będzie znacznie trudniejsza i może się okazać, że nie da się zlikwidować zmian w domowym zaciszu. Warto jednak pamiętać, że nawet w takiej sytuacji ćwiczenia na cellulit pomogą zmniejszyć zmiany. Jednakże do całkowitego usunięcia mogą być potrzebne specjalistyczne zabiegi.

Podsumowanie

Chcesz zwalczyć cellulit na pośladkach lub cellulit na udach? Ćwiczenia to element, z którego nie możesz zrezygnować, a w połączeniu z dietą mogą przynieść spektakularne efekty – sprawdź tutaj: https://vialiselifting.pl/blog/dieta-na-cellulit-jadlospis-czego-unikac-co-jesc/

To jednak nie wszystko. Musisz też pamiętać o innych składowych, bez których nie będzie możliwa skuteczna walka z cellulitem. Niezbędne jest stosowanie zdrowej, lekkiej diety. Zapomnij o fastfoodach, słodyczach i słodzonych napojach. O skórę musisz też zadbać od zewnątrz. Podstawą jest stosowanie peelingu (2-3 razy w tygodniu) oraz dobrego kremu o naturalnym, bogatym składzie, jak chociażby Vialise Lifting Effects.


Bibliografia

1. Kamińska A., Terapie antycellulitowe pod lupą, 2008
2. Baumann LS. Dermatologia estetyczna, 2013
3. Halina Bojarowicz, Monika Rucińska, Jerzy Krysiński, Kosmetyki redukujące cellulit, 2016
4. Rossi AB., Vergnanini AL. Cellulite: a review. Journal of the European Academy of Dermatology and Venereology, 2000

6 głosów

Komentarze

iga^^ - 2019-10-12 17:45:07

ja tam sama niew wiem.. jakoś nie potrafię się przekonać do ćwiczeń na cellulit, chyba jestem zbyt leniwą osobą. Wolałam skorzystać z zabiegu laserowego na cellulit na pośladkach.

kafa2 - 2019-10-10 16:47:10

Ćwiczeń na cellulit na pośladkach jest bardzo wiele. Ja staram się ćwiczyć codziennie. Systematyczny trening i krem na cellulit to wszystko czego potrzeba do zniszczenia cellulitu. Ważne aby krem posiadał naturalne składniki

Opinie o Vialise Lifting Effects - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zasypujecie nas zamówieniami! Dlatego wysyłki staramy się wysyłać w ciągu 24 h, ale zastrzegamy sobie prawo do wysyłki w 48 h