Pytania i odpowiedzi
Strona główna » Pytania i odpowiedzi
1. Jak prawidłowo stosować krem antycellulitowy Vialise Lifting Effects?
Krem antycellulitowy Vialise Lifting Effects należy aplikować codziennie najlepiej po kąpieli. Produkt zaleca się rozprowadzić na problematyczne partie ciała, za pomocą intensywnego i ugniatającego masażu, co dodatkowo pobudzi krążenie i przyspieszy wchłanianie kosmetyku..
2. Czy krem Vialise Lifting Effects może być stosowany podczas ciąży oraz w okresie karmienia piersią?
W obu przypadkach zalecamy konsultację z lekarzem prowadzącym ciążę.
3. Jak prawidłowo przechowywać krem antycellulitowy Vialise Lifting Effects?
Dermokosmetyk należy przechowywać w temperaturze pokojowej, z dala od światła.
4. Jakie są przeciwwskazania do stosowania kremu antycellulitowego Vialise Lifting Effects?
Skład kosmetyku jest bezpieczny i delikatny również dla skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień. Produkt jest roślinny, dlatego w przypadku alergików, wskazane jest jednak sprawdzenie składu, w celu wykluczenia obecności składnika uczulającego daną osobę.
5. Czy skład kremu Vialise Lifting Effects jest naturalny?
Tak, formuła dermokosmetyku o działaniu antycellulitowym została oparta na naturalnych substancjach pochodzenia roślinnego. Skład tworzą składniki aktywne, efektywnie redukujące nagromadzone lipidy i regulujące prawidłową pracę metabolizmu komórkowego. Są to m.in. kofeina, ekstrakty roślinne, ceramidy, oleje roślinne, antyutleniacze.
6. Czy w składzie dermokosmetyku Vialise Lifting Effects znajdują się parabeny, konserwanty, PEG-i, i inne chemiczne dodatki?
Nie.
7. Czy krem lub zawarte w nim poszczególne substancje czynne były testowane na zwierzętach?
Nie. Na żadnym etapie produkcji kremu Vialise Lifting Effects, kosmetyk nie był testowany na zwierzętach.
8. Czy jesteśmy producentem kremu antycellulitowego Vialise Lifting Effects?
Tak, jesteśmy producentem dermokosmetyku antycellulitowego Vialise Lifting Effects. Ponadto dysponujemy własnym laboratorium chemicznym. Dzięki temu produkcja dermokosmetyku przebiega w sposób całkowicie bezpieczny i kontrolowany.
9. Czy możliwy jest osobisty odbiór złożonego zamówienia?
Nie, wszystkie zamówienia realizujemy tylko drogą wysyłkową.
10. Czy możliwe jest telefoniczne składanie zamówień na krem Vialise Lifting Effects?
Tak, zamówienia dermokosmetyku mogą być składane zarówno telefonicznie, jak też drogą internetową.
11. Czy istnieje możliwość wysłania złożonego zamówienia za granicę?
Tak, wysyłkę zamówień realizujemy również za granicę Polski, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Paczkę wysyłamy po zaksięgowaniu przedpłaty na wskazane konto. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zamówienia, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta: bok@farmaciaverde.pl
12. W jaki sposób realizowane są wysyłki na terenie kraju?
Zamówienia krajowe realizujemy za pośrednictwem paczkomatów InPost oraz firmy kurierskiej DPD.
13. Jakie są dostępne rodzaje płatności za złożone zamówienie?
Dostępne są dwie formy płatności za złożone zamówienie:
- płatność z góry: payPal, payU, przelew tradycyjny,
- płatność za pobraniem (tylko na terenie Polski).
Dane do przelewu:
Tytuł: Numer zamówienia
Numer rachunku bankowego:
14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.
W przypadku płatności z konta zagranicznego:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP
14. Jaki jest czas realizacji zamówienia i czy może on ulec zmianie?
Standardowy czas realizacji dostawy wynosi do 2 dni roboczych. W przypadku przesyłek zagranicznych realizacja trwa do 7 dni. Wpływ na ostateczny okres realizacji złożonego zamówienia ma czas zaksięgowania przelanych środków. Najszybciej realizowane są przesyłki z przedpłatą – wówczas Państwa zamówienie natychmiast przekazywane jest do kompletowania i wysyłki.
Uwaga! Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską może ulec wydłużeniu ze względu na wpływ czynników niezależnych (pogoda, sytuacje na drodze). Dodatkowo dopuszcza się opóźnienie przesyłki w okresie przedświątecznym. Wówczas zachęcamy do wcześniejszego składania zamówień.
15. Czy po złożeniu zamówienia, istnieje możliwość jego zmiany lub anulacji?
Tak, możliwa jest zmiana lub całkowita anulacja złożonego zamówienia, pod warunkiem, że jego status nie został zmieniony na: ZREALIZOWANE. W celu dokonania zmian prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, a następnie kontakt telefoniczny z działem obsługi klienta: +48 576 142 509.
16. Czy jest możliwość wysłania próbki kremu Vialise Lifting Effects?
Nie wysyłamy próbek kosmetyku.
17. Jaką konsystencję ma Vialise Lifting Effects?
Żel.