Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 576 142 509 Sklep online Twój koszyk

Dieta na cellulit – jadłospis. Czego unikać, co jeść?

Strona główna » Blog » Dieta na cellulit – jadłospis. Czego unikać, co jeść?

Dieta na cellulit znacząco wpływa na redukcję tej dolegliwości. Oczywiście, zmiana nie powinna dotyczyć jedynie sposobu odżywiania. Chcąc zredukować pomarańczową skórkę, należy nie tylko jeść zdrowo, ale też być aktywnym fizycznie oraz stosować odpowiednie kremy antycellulitowe.
Dieta na cellulit nie musi być jedynie pasmem wyrzeczeń. Pamiętaj, celem jest stworzenie zdrowych, trwałych przyzwyczajeń, a nie chwilowa mobilizacja.

Dieta na cellulit: co powinno się jeść, a czego unikać?
Co można jeść?Z czego należy zrezygnować?
Produkty pełnoziarnisteBiałe pieczywo, białe makarony
Warzywa (przede wszystkim buraki, brokuły, szparagi)Fast foody
KiełkiTłuste potrawy
BananySłodycze
Zielona herbataKawa

Wypróbuj balsam na cellulit Vialise Lifting Effects
KUP TERAZ

acnerose_komp3

Jaka dieta na cellulit zadziała najlepiej?

Dieta antycellulitowaNie ma konieczności korzystania z diety, która została skomponowana typowo i wyłącznie z myślą o cellulicie. Nie ma też czegoś takiego, jak dieta na cellulit na udach lub pośladkach. Wystarczy przestrzegać kilku prostych zasad!
Najważniejsze to odżywiać się zdrowo i lekko. Należy wystrzegać się produktów tłustych i wysoko przetworzonych (dania gotowe, fast foody), ale też o wysokiej zawartości cukru i tłuszczu. Duże znaczenie ma również regularność spożywania posiłków. Zaleca się, aby było to 4 – 5 posiłków dziennie. Wszystko to zapobiegnie nadmiernemu gromadzeniu tkanki tłuszczowej.

Dieta przeciw cellulitowi? Sięgaj po warzywa i ryby!

Warzywa to największy sprzymierzeniec w walce z cellulitem. Dieta na cellulit powinna zawierać produkty roślinne w każdym posiłku. Warzywa nie są kaloryczne, a jednocześnie bogate są w cenne witaminy i składniki odżywcze. Kasze zawierać będą nieco więcej kalorii, ale też mnóstwo minerałów. Dlatego stanowią świetną bazę dla dań obiadowych.
Dieta na cellulit powinna zawierać też ryby, które stanowią zdrowe źródło kwasów tłuszczowych. Zdrowe tłuszcze pomogą nam zachować zdrowie i atrakcyjny wygląd skóry.

Dieta przeciw cellulitowi – czego unikać?

Dieta na cellulit nie powinna zawierać tłuszczów przetworzonych. To właśnie komórki tłuszczowe budują pomarańczową skórkę. Jednakże wiele osób zapomina, że także cukier powoduje przyrost tkanki tłuszczowej. Dlatego produkty o wysokiej zawartości tego składnika są surowo zabronione. Koniecznością jest odstawienie słodyczy. W razie kryzysu można sięgnąć po owoce. Trzeba jednak uważać, gdyż owoce także potrafią być kaloryczne! Dlatego należy je spożywać w umiarkowanych ilościach i najlepiej w pierwszej połowie dnia – wówczas zdołamy spalić cukier i organizm nie będzie go odkładał.

Uwaga!

Wpisując na stronie vialiselifting.pl w koszyku hasło 10RABAT2017 otrzymasz 10% rabatu na krem antycellulitowy Vialise Lifting Effects. Kliknij i sprawdź!


Wrogiem osób walczących z cellulitem jest też sól, która powoduje gromadzenie się wody i toksyn w tkankach. Należy ją ograniczyć do minimum. Początkowo może się to wydawać trudne, ale po pewnym czasie organizm odzwyczaja się od smaku soli. Ponadto aromaty potraw można poprawić za pomocą ziół.

Picie wody a cellulit

W walce z cellulitem, ale tez nadmiarem kilogramów, ogromne znaczenie ma picie odpowiednich ilości wody. Regularne picie co najmniej 1,5 litra wody zapobiega gromadzeniu płynów w organizmie, co również może przyczyniać się do powstania cellulitu. Dodatkowo wskazane jest picie zielonej herbaty, która pomaga usuwać lipidy. Bogata jest w cynk, potas, a także witaminy: A, B, C, E, K i PP.

Zrezygnować natomiast należy z napojów gazowanych, a także ograniczyć soki. To źródło cukru i kalorii.

Podsumowanie

Zapomnij o drakońskich i wyczerpujących dietach. Jeżeli głodujesz, stosujesz obciążające jadłospisy, jak dieta Dukana, a cellulit nie znika – nic dziwnego. Walka z cellulitem nie powinna trwać tydzień, czy miesiąc. Redukcja pomarańczowej skórki powinna być efektem zmiany przyzwyczajeń na stałe. Odpowiedni sposób odżywiania się, sport, ale też właściwa pielęgnacja skóry (np. stosowanie kremu Vialise Lifting Effects). Tylko kompleksowe, długie działanie, przyniesie długofalowe rezultaty.


Bibliografia

1. Tomaszewicz V, Chrzanowska M, Klawe JJ., Wybrane składniki mineralne w żywności o istotnym znaczeniu dla terapii antycellulitowych, 2014
2. Bruce E. Katz, Modelowanie sylwetki, 2012
3. Ewa Kosowicz, Dieta antycellulitowa, 2015
4. Kamińska A., Terapie antycellulitowe pod lupą, 2008

6 głosów

Komentarze

nie ma się z czego śmiać - 2019-12-10 07:41:28

@pijewode o widzę, że mamy tutaj śmieszka, który pewnie nigdy nie zmagał się z cellulitem. Cellulit to poważna sprawa dla kobiety, ponieważ świadczy to o jej wyglądzie i nie ma się tutaj z czego śmiać. A dieta na cellulit nie tylko powoduje jego redukcję, ale również wpływa na ogólny stan naszego organizmu co skutkuje lepszym samopoczuciem i zadowoleniem z życia. Jedząc jakieś badziewie, człowiek robi się ociężały i zmulony.

pijewode - 2019-12-05 01:20:37

Rozwiązanie jest proste. Należy przestać jeść wszystkie te produkty, które powodują cellulit. easy-peasy

zeta1 - 2019-10-11 18:44:04

Dieta antycellulitowa powinna obowiązkowo zawierać w sobie picie dużej ilości wody. Ważne aby taka woda posiadała w sobie duże ilości potrzebnych dla organizmu minerałów.

Jadwigaa - 2019-10-05 13:16:40

Dieta na cellulit w niektórych przypadkach może być bardzo droga. Ja osobiście uważam, że a by pozbyć się cellulitu wystarczy po prostu w miarę zdrowo się odżywiać oraz ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu, a cellulit sam zacznie znikać.

Opinie o Vialise Lifting Effects - od naszych klientów

Informacje o wysyłce: Zasypujecie nas zamówieniami! Dlatego wysyłki staramy się wysyłać w ciągu 24 h, ale zastrzegamy sobie prawo do wysyłki w 48 h